Az új önkormányzatok rendre kísérleteznek a forgalomcsillapítással, a biciklisávokkal az autósok kiszorításával, megannyi konfliktust felvállalva ezzel. A filozófia az, hogy először nagy ellenkezést váltanak ki, de mikor az emberek alkalmazkodnak hozzá, már nem akarják vissza a régit. Hát meglátjuk.
ZS.P. - 2020. 08. 14. 06:20 |
6.4 | - | - | 6.4 |
ZS.P. - 2020. 08. 26. 21:56
Egy füst alatt oldanák meg az e-rollerek és a szabálytalanul parkoló autók problémáját Terézvárosban. Mindezt az úgynevezett mobilitási pontokkal érné el a Soproni Tamás vezette kerület, ahol az e-rollerek és a biciklik mellett motorkerékpárokat is lehetne ingyen tárolni. Az e-rollereket ráadásul majd csak ezeken a pontokon lehet letenni úgy, hogy leálljon a fizetést jelző számláló.
ZS.P. - 2020. 07. 07. 11:56
Reménykedtünk abban itt az IK-Médiában, hogy a bulinegyed körüli konfliktus kiváló tanulóhely lesz demokráciából. Megérteti azt, hogy a népszavazás nem segít, hogy a hatalmi döntések elmaradása vagy butasága és pláne a széttárt tehetetlen kéz buktatni fog. Ám máig sincs alkotó jellegű együttgondolkodás pl. rendőrség és érintettek közt. Elkelne egy police cafe. De van előrelépés, erről szól a cikk:
A vendéglátóhelyek éjfél után is nyitva lehetnek, de csak akkor, ha egy sor feltételt teljesítenek: így például nem engedhetik a vendégeknek, hogy az utcán italozzanak, a mellékhelyiségbe bárkit be kell engedni. Mérniük kell a zajszintet is, és naponta takarítaniuk az utcát.
ZS.P. - 2020. 06. 29. 19:04 |
- | 7.2 | - | 7.2 |